Snön smälter!

God morgon!
I dag är det den härliga dagen fredag! Snön har börjat smälta lite här så det känns bra, då vet man att det inte blir istid igen xD! Jag trodde nästan det ett tag men nu behöver jag inte oroa mig längre. =) 
                                                                         
                                            

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag efter skolan.. fast en sak vet jag och det är att jag ska tvinga pappa att göra så att jag får programmet Word. Då kan jag skriva en liten berättelse på vägen till Sälen =)! Om ett tag så kommer jag att börja gå till Sofia och dra med henne till skolan! xD Aja iaf här nu ska jag göra ett nytt inlägg så hej då! // sOphia
                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0