Semeldagen!

Hellu!
Sorry för att jag inte skriver så mycket mer än bara ett inlägg per dag men vi har så mycket prov som jag måste öva på, men jag ska försöka skriva två eller tre inlägg ändå. =) I dag är det semeldagen som ni säkert alla vet =D!  Mina brorsor ville sova hos mamma i dag så det blir bara pappa och jag här hemma, men vi ska gå upp till Jennifer och äta där. Pappa kommer kanske handla vaniljsemlor!Det är semlor med vaniljkräm i. Istället för mandelmassa! Mandelmassa är inte så gott tycker jag fast alla tycker ju olika =).



Aja iaf, idag på träslöjden så råkade jag och Johanna nästan förstöra en borr eller vad man nu kallar det. Jag skulle göra ett litet hål i min trä bit och då så hade vi inte skruvat fast borren ordentligt så borren fastnade i träbiten! Vi började kikna av skratt för att vi visste inte vad vi skulle göra och om vi visade det för vår träslöjdslärare så skulle han säkert ha blivit jätte sur! Men till slut så  fick bort den  =). Hoppas ni också haft en rolig dag! =D Hej då // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0