Kramrutan! =)

Hej allihopa!
I dag i skolan så firade vi alla hjärtans dag, det var kul fast egentligen så var det inget firande precis utan man fick köpa vanilj hjärtan och saft och lite sånt där. Jag köpte ett vaniljhjärta som var jättegott! :D Sen så fanns det några kramrutor där man kunde ställa sig om man ville ha en kram men det var typ ingen som ställde sig där. Fast jag och några andra försökte få in några killar där så att dom skulle krama varandra, men det gick inte så bra utan dom fick in mig istället! Men jag hoppade såklart ut på en gång. =) I går så hade vi fått gissat hur många godishjärtan det låg i en skål och i dag så sa dom vinnaren och det var: En lärare! Jag tycker inte att lärarna skulle fått delta, det är mycket roligare om en elev vinner. Aja han vann iaf halva godisskålen, och det låg nånting med 300 i! Jag hade gissat på 188 så jag var inte ens i närheten. Aja vad har ni gjort idag då? Hoppas ni har gjort något kul! Aja nu så ska jag kolla en grej på datorn så hej då!


Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

sv: tack själv =)

haha tack :D

2010-02-12 @ 15:10:10
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha okej^^

Varför ska inte du stå där då?=)

2010-02-12 @ 15:54:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: pauline

hej:)

ja lysnar lite på musik o ska f'rga håret snart:)

vad gör du själv?(:

2010-02-12 @ 16:03:57
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0