Har tråkigt....

Heej!

Nu är det melodifestivalen, men det är ju inga bra låtar hittils! Så jag tycker det är jättetråkigt... Nu är det någon himla hiphop låt! Hiphop kan vara bra eller roligt men inte den låten som är just nu. Han sjunger om att han är singel. Aja iaf, för ett tag sen så åt jag jättegod tacos och sen så försökte jag fixa en grej på videofy men videon var typ för stor så det stod att jag skulle förminska den men jag är ju så himla oteknisk när det gäller datorer så jag vet inte hur man gör det. Någon av er som vet? Skriv i så fall gärna det i kommentarer. Jag vet inte vad jag vill göra i morgon... är typ ledig hela dagen! Jag får ringa någon i morgon och kolla vad dom ska göra. Jag vill till Kista eller till Täby C. Jag var i Täby C i går men jag vill dit igen! Aja men nu så ska jag börja på ett annat inlägg så hej då! // sOphia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag tyckte det första året för har alltid börjar kl 8, men sen vänjer man sig ;D

Nej jag och pojkvännen kom precis hem från sthlm, vi har varit på bio :)

2010-02-06 @ 23:59:35
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0