God natt!

Hallå!
Ledsen för att jag inte uppdaterat sen typ i fredags men jag har gjort lite andra grejer. Nu är det kväll igen! Dagarna går så snabbt, jag menar i morgon är det redan onsdags. Det känns som att det var bara några timmar sen jag var hos pappa men det var ju igår! =)

Aja iaf idag var det 9 styckna som var sjuka i min klass, hoppas inte jag blir sjuk nu bara. Egentligen så är jag lite förkyld men det kan jag stå ut med, vi har ett prov i morgon som jag inte vill missa fast ett av dom proven gjorde vi idag så nu är det bara ett prov kvar.  Det var fysik prov som vi gjorde och det var lätt som en plätt! xD 
Aja nu så måste jag lägga mig och sova så sov så gott! =)


                                                                                   

                                                                                    

                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många prov har ni? Vi har fyra + läxförhör. Man får bara ha två prov i veckan(alltså dom som är inskrivna i provpärmen)

2010-02-24 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0