Glöm inte det!

Heej!
Eller godmorgon för dom flesta! Jag har varit uppe ett tag nu så det är typ förmiddag för mig. I dag är det lördag och jag har väl inget speciellt för mig förutom att jag snart ska gå över till Rebecka, men först så ska jag ta en dush! Jag ligger och kollar på film på min dator men jag orkar inte kolla längre xD. Kommer ni ihåg att om ni skrev bra förslag vad man kan göra på en lång sovmorgon så fick era bloggadresser synas här på min blogg! Så glöm inte bort att skriva bra förslag. Det står lite nogrannare förklarat i ett annat inlägg som heter: Era bloggar får synas på min blogg. Där har jag skrivit vad man ska göra. Mormor kommer hit idag också, så det ska bli kul! Aja men nu så ska jag lägga upp lite roliga bilder i ett annat inlägg så hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0