Gick senast kom hem tidigast!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från skolan, eller egentligen kom jag typ för en halvtimma sen men jag stod och skalade en mango som tog typ en halvtimma! =) Mango är som godast när den är skalad. Aja iaf, Sofia och jag ska göra nånting när hon kommer tillbaks från Täby C, hon och hennes mamma ska åka och kolla på en gitarr hållare! Så det enda jag kan göra är att vänta. Ludwig och hans kompis Albin kom nyss hit, varför gick dom inte hem till Albin istället? Det blir sånt liv när dom är här och jag vill ha dött.... nä jag bara skoja! :p Jag vill inte ha dött.


Kommentarer
Postat av: pauline

okej kul:)

haft en bra fredag ändålänge då?(:

2010-02-12 @ 14:55:31
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0