Förslag till en sovmorgon!

Hej!
Nu har jag kommit tillbaks från alla saker vi behövde göra! Vi lämnade mormor, köpte fimo lera till mig i Täby C också handlade vi på ICA! Mamma och Micke köpte gelehjärtan till Ludwig, Emil och mig! Ska ligga och äta på dom efter maten, det ska bli smakens! =) Aja iaf, förut så skrev jag i ett inlägg som heter: Era bloggar får synas på min! Där skrev jag att man kunde skriva ett förslag på vad man kunde göra på en lång sovmorgon och om man gjorde det så fick era blogg adresser visas upp här på min blogg. Men det är ingen som har skrivit nåt förslag så jag fortsätter med att ni får göra det till den här fredagen som kommer! =D Snälla skriv några förslag då!
Aja nu så ska jag väl kolla lite kommentarer och sånt där så hej då och forsätt att ha en glad alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Mli

Okej, jag har typ inga förslag alls men jag brukar ta det lugnt, göra mig iordning långsamt och sen sitta vid datan och bara slappa. Typ va inne på msn, spela spel(fast det e aldrig nån inne på msn).

Annars brukar jag sova till typ 8.30 och sen göra mig klar snabbt, det e oxå skönt! ;)



Ha det bra!

2010-02-14 @ 22:15:00
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0