Etnographiska muséet!

Hejsan!
Ledsen för att jag typ inte skrivit så mycket den här veckan men i sälen så kommer jag att försöka skriva ganska många gånger. Det kommer nog att bli några inlägg på vägen dit i bilden också! Det tar typ 7 timmar dit så det kanske blir två eller tre inlägg.

 Aja iaf i dag så var jag med skolan på Etnographiska muséet och det var faktiskt jättekul, det var så många typ intressanta saker =)! Efter skolan så gick jag jag, Carro och Rebecka hem till Rebecka! Där åt vi nudlar coh höll på med datorn. I morgon så är det sovmorgon, det är skönt att bara kunna sova hur länge man vill utan att slippa känna stress. Aja nu så ska jag nog lägga mig och läsa så hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0