Era bloggar får synas på min blogg

Godmorgon!
I dag har jag sovmorgon igen! Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... jag sitter och äter frukost nu men det ska jag inte göra hela morgonen. =) Vi börjar 10.00 så det är gott om tid att hitta på något, men vad ska jag göra?! Kan inte ni ge tips på vad man kan göra på en lång sovmorgon? Så vet jag det till nästa frdag, eller vad säger ni om det? Det jag menar är att ni ska skriva i kommentarer vad man kan göra på en sovmorgon till klockan 10.00 Skulle bli väldigt glad i så fall. =D Om ni gör det så kommer era blogg adresser i slutet av veckan få synas på min blogg (om ni nu har en blogg) =) Så då blir det på söndagen då. Så får jag se om jag fått något förslag! Aja men nu tänker jag börja på ett annat inlägg så hej då!


Kommentarer
Postat av: Mli

En annan grej bara: Visst e det skönt att ha sovmorgon på fredagar??

2010-02-14 @ 22:17:07
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0