En present!

Hejsan!
Som ni vet så är det ju alla hjärtans dag på söndag och då kanske vissa kommer att gå ut med ens kille eller något sånt men om man är singel vad brukar man göra då? Vad gör ni för något? Jag kommer iaf att göra frukost på sängen till mamma och Micke, mormor kommer kanske att komma över på lördagen och sova över till söndagen så hon får också frukost på sängen isf :D. Mamma har iaf varit jättesnäll och beställt ett superfint halsband åt mig! Det står Sophia på det också är det i silver, jag tycker att silver var finare än i guld så jag valde det. Det går att köpa på Betties Galleria. Aja här kommer iaf en bild på det:

Personligt Namnhalsband i Silver eller Guld - Modell: Mia
Så här kommer det att se ut fast det kommer att stå Sophia på istället! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0