Är med i en tävling!




Hejsan jag är med i en tävling om t-shirts. Man måste skriva vilka man vill ha och varför och jag vill jättegärna ha tröjan där det står Im cute when I´m angry och om jag skulle vinna två så skulle jag vilja ha den och en där det står Best friends forever! Jag vill ha den där tröjan med Hello Kitty på för att den är så snygg med de där färgen och för att jag gillar Hello Kitty! =D Här är sidan man kan hitta tröjan på: Phoenixtshirt.com  och här är länken till Fois blogg: Fokis.se 

Ni kanske har märkt att jag handlar de flesta av mina t-shirts via Phoenixtshirt? Jag hittade den sidan i slutet av förra året, och sedan dess har jag blivit helt förälskad i de snygga motiven på deras plagg! :) Nu är det dags för en tävling där jag lottar ut valfria t-shirts från sidan! Alla kan vara med, även ni som inte har någon blogg.

För att delta i tävlingen ska ni:

  • Gå in på phoenixtshirt.com och välj ut er favorittshirt.
  • Berätta om t-shirten i er blogg, och att ni har chans att vinna den! Länka till t-shirten!
  • Har ni ingen blogg: Skriv en kommentar i detta blogginlägg, och lämna e-mail-adress.
  • Berätta även varför ni gillar den t-shirt som ni har valt!

1a pris: 2 valfria t-shirts från Phoenix T-Shirt
2a pris: 1 valfri t-shirt från Phoenix T-shirt (till ett värde av upp till 329 kr)
3a pris: 1 valfri t-shirt från Phoenix T-shirt (till ett värde av 199 kr)

Vinnare utses på Torsdag! Lycka till!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0