Ägd av en hund! =D

Heej! Jag vet att jag inte skrev igår men jag brukar inte ha så mkt ork till det... men så ska det nästan aldrig bli igen! Men igår så var det inget speciellt som hände mer än att jag tog svininfluensa sprutan! Det gör ju inte ont när man tar den men dagen efter så känns det ju som att man har träningsvärk överallt, så just nu så sitter det och värker i armen.... "jätteskönt". Aja iaf, efter skolan så var jag med Alex och vi var ute med hennes hund Pongo som är jättestark! Så när jag fick hålla i kopplet så drog han iväg med mig! Ja ba Pongoo stannaa!!! Det var jätteläskigt men till slut så stannade han. Aja det var det jag gjorde igår! Nu så ska jag skriva lite om andra grejer så hej då!



Kommentarer
Postat av: Simis

Hej! Fin blogg! Kan du inte snälla kolla in på min blogg?

2010-02-06 @ 16:03:28
URL: http://thesimslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0