Vi vann den! :D

Hola!

Idag ska jag och alla andra åka till en borg här i Skåne, sk bli kul för det finns ett svinadyrt café där och där finns det gooda bullar, inte för att jag smakat dom men Jenny sa det. :) Igår var vi i Malmö och gick runt lite i nån slags grej där man kunde vinna lite prylar och grejor. Man skulle kasta bollar i några hål som var i en vägg ochj om man prickade Roger (från Rix FM) då vann men en Rix Fm festival 2010 skiva! Gissa vad? Vi vann en!
När vi var på ICA maxi såg jag att den skivan kostade 169 kr men vi vann den, yeah! ;)


Jag undrar om det är någon som läser min blogg nu när jag förstår att det inte är kul att läsa min blogg när jag bara skriver om massa tråksaker, aja den nya bloggen efter sommarlovet kommer vara prima och då skriver jag också vad den heter, så ge inte upp hoppet om mig! Nu ska jag göra något så hej då!


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hey alla :) Nu är jag tillbaka från 4 veckors semester i Polen :) Snart börjar bloggen rulla på igen :) Hoppas inte att jag tappat dig som läsare :D

Glöm inte att ni kan skicka in massor med saker till [email protected] , det som är riktigt bra får en länkning ;)

2010-08-02 @ 17:17:42
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: MADDES

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

2010-08-02 @ 19:38:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Så cool bild =D

2010-08-02 @ 23:04:47
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0