Ny blogg på måndag!

Hej hej!

Nu bloggar jag igen woho hehe, :) På måndag kommer jag börja blogga på en annan blogg som heter zoophias.blogg.se och det kommer bli grymt kul för det kommer vara en jätterolig kategori som heter "Gissa kändis" och då har jag gjort på mitt egna lillasätt så det hoppas jag är lite spännande för er! :P
Men iaf idag var jag med Tilda och igår med "gänget" xD haha jag bara skojja! "gänget" xD är Jag, Karro, Fia och Becka :D Vi kolla på Catch me if you can och den var asbra, men iaf på måndag då börjar jag på dwen nya bloggen så kolla in här då för då har jag länkat till den i ett helt inlägg, ha det gött hej då! // sOphia


Kolla in min, Beckas och Fias grymma tårta som vi gjorde åt pappa dagen innan han fyllde år!
Egna tårtbottnar och allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0