Har gjort hemmagjord tårta och massa andra saker!

Hej

Nu under sommaren är bloggen som sagt inte seriös eller vad man nu ska göra men jag och Rebecka och Sofia fixade en design till min nya blogg igår (Rebecka fixade den medans Fia satt och höll på med Ipoden och jag satt och bossa xD Tack Rebecka!), bloggen kommer jag börja blogga på efter sommarlovet för jag har inte tid att göra det nu och jag har inte lust heller, inte på den här bloggen iaf.
Vet ni vad? Jag ska på konsert nästa vecka och ni kan nog inte gissa vilket band och därför säger jag det, "All time low" :D Kul va!? Jag och Rebecka och hennes fasters kille ska dit på måndag och gud vad det ska filmas och fotas! :)

Idag var jag med Rebecka och Sofia igen (juste igår köpte jag en skjorta med Rebecka på H&M) och vi har bakat tårta typ nästan hela dagen,egna tårtbottnar och allt! Pappa fyller år imorgon så därför gjorde vi det, det är en prinsesstårta. Så imorgon ska jag, Ludde, Emil upp och sjunga för pappa, hur kul som helst för jag har köpt present och gjort en också! :D


:) På bilden är det jag som är i Thailand och har köpt en ganska äcklig men söt glass! :P


Kommentarer
Postat av: martina :)

nu ligger svaren uppe på bloggen, hoppas du blev nöjd (:

2010-08-12 @ 12:53:34
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0