Första dagen i 7:an + en ny blogg!

Hej!

Idag börjar jag 7:an coolt va? Närå jag bara skojja :) Men jag börjar 7:an och det känns som vanligt, haha konstigt eller? När jag gick i 4:an trodde jag att man var värsta stora flickan som kunde typ allt i 7:an men jag hade tydligen fel för just nu känns det som att jag kan mindre franska än vad jag gjorde innan sommarlovet haha, inte så bra där men jag för öva upp minnet eller hur man nu ska skriva :)

Idag börjar jag på den här nya bloggen och det ska bli jättekul att skriva där och kategorierna kanske jag fixar ikväll, jag får se men hoppas ni kommer läsa den bloggen för det vore kul tycker jag! :P
Aja nu ska jag fortsätta lyssna på låten "Hey boy", hej då! // sOphia


Bilden är tagen andra dagen efter skolavslutningen, vill fortfarande ha lov fast nån gång måste det ju ta slut.

Juste! Jag undrar om Rebecka kommer idag.... hon skulle ju åka och rädda världen istället för att gå till skolan, jag måste hälsa lärarn det. :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha, juste! Rebecka skulle ju bota cancer... Hahahhahaha xP

2010-08-23 @ 09:24:12
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla!

TA INTE BORT BLOGGEN!

Det kan va kul att läsa denhär iaf. Även fast den är gammal:)

2010-08-23 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0