Vistte du att......

  • jag är född den 28 December
  • jag lägger inte upp bilder på allt det jag har handlat
  • alla som träffar mig för första gången tycker alltid att jag låter hes, dom ba är du hes?
  • jag älskar tropiska frukter!
  • jag är inte längre än 1.50 cm 
  • jag älskar att sitta i bilen länge och lyssna på Rix Fm
  • jag använder knappt min mobil
  • jag kan spara pengar! xD
  • statistiken har nu mera börjat visa runt 100 besökare, wohoo!
  • nu orkar inte jag sitta här längre

 

// sOphia


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

tropiska frukter är det bästa som finns :D

oj så kort du är.. :)

Ha en toppen bra fredagskväll!

2010-04-09 @ 19:31:52
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0