Vi vann igen!

Heej alla sötisar! Vi vann matchen mot 96 och 95:orna igen, wohoo kan man ju bara säga! :D Jag var jättesugen på att spela lite så det var grymt kul, när jag kom hem åt jag lite mat samtidigt som jag såg på programmet "Dating in the dark" som är grymt kul! Om man väljer att dejta genom att känna på varandra och kramas och sånt så tar man inte ett förhållande seriöst, efter programmet så sa dom att en av dom tre killarna hade haft en tjej när han dejatde i mörkret! xD

Det är så dåligt att det blir kul att kolla på, alldeles nyss så tog jag ett härligt bad så nu är mitt hår lockigt igen. Jag hade plattat det förut men när håret blir blött så lockar det upp sig igen.

Snart så ska jag gå över till Clara för hon ringde förut och undrade om vi kunde göra något och jag ba: Aa men jag ska bara se färdigt på ett program, bada och fixa en grej vid datorn men sen kan jag komma =)!
Ha det bäst så skriver jag lite senare igen! // sOphia

 
Bilden är tagen från: Moi! Jag tror att det stavas så ( moi är jag på franska)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går inte du på franska???

2010-04-19 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0