Vad är ert favorit ämne?

Hej allihopa! Jag hara varit ute och kört lite olika basket spel med mina grannar och brorsorna, det var kul skönt att vara ute också! =) I morgon så blir det spruta för mig och min klass, vi kommer att vaccsineras mot påssjukan, röda hund och nånting mer med typ ännu konstigare namn som man inte memorerar i huvudet :p!
Men det som är bra är att vi har idrott på morgonen så vi börjar med något askul!
Vad är ert favorit ämne i skolan?


Här är mitt supersnygga sugrör som jag gjorde idag på NO:n, det är gjort av glas!
Jag vet att det inte blev så snyggt men men...


Nu är det vår med sommarväder eller i alla fall nästan!

Mm här är en fräsh frukt skål som pappa lagt fram och jag åt upp typ halva!

 


Kommentarer
Postat av: sara

ÅH! vindruvor :O



Kör frågestund på bloggen ikväll! Kika gärna in och ställ en eller flera frågor, whatever you wanna know, jag svarar på ALLT! :D

2010-04-14 @ 19:38:07
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0