Jag var i stan!

Hej allihopa! I dag så vaknade jag runt halv sju och då låg jag kvar en stund i sängen och gosade med Sally men sen så ropade mamma så då gick jag upp och åt frukost, lite senare så åkte hon och jag till tandläkaren för att dra ut min sista femte tand och det gjorde ondare än vad det har gjort förut så jag låg och gjorde små ynkliga ljud samtidigt som jag pressade naglarna i mammas hand (stackars mamma). När jag kommit hem så var jag lite yr och hade ont i huvudet så jag la mig i sängen och vilade så att jag skulle orka med stan med Vendela. Jag dreglade och försökte spotta blod men jag var så bedövad att det inte gick. Jag funderade hela tiden på om jag skulle blogga lite men no chance! Lite senare så kom Vendela och då åt vil lite lunch (jag kunde inte tugga) och sedan så drog vi till stan och då mådde jag genast bättre, det var nog Vendela som behövdes för att jag skulle må bra :).

När vi kom dit så gick vi till Sneakers N Stuff och där köpte jag ett par jättesnygga skor, jag längtar tills jag kan använda dom.Sen så gick vi till H&M och där köpte jag ett linne som hade ett blommigt peace märke på, jag skrev att jag ville ha ett sånt här om dan så det var ett lyckat köp! Sen så gick vi till en affär där man kunde köpa 60-tals klänningar och Vendela hade lagt undan en klänning där till hennes student och den var verkligen jättefin!
Efter ett tag så blev vi sugna på något och då gick vi till Espresso House och där köpte jag en glass och Vendela en smoothie. Sedan så gick vi till Monki och det var ingenting som fastnade för oss där så vi gick vidare till Kjell & Company och där stod vi i kö i ungefär 25 minuter, det var inte så kul om man säger så. Sen så gick vi runt runt runt och sedan så befann vi oss i Lagerhouse och där blev vi galna för vi ville ha så mycket därifrån!


Mmm här är min goda glass från Espresso House, den smakade jordgubb!


Jag läntar till jag kan använda det här, inte för att jag inte kan använda det nu men jag
längtar! ;D


Nämen titta en låda hmm vad kan ligga i den tro? Läs på lappen...


Nämen titta en Packman sparbössa! xD


Kolla vilka snyggingar jag köpte idag för 700!! Eftersom att alla har converse och dom
här gillade jag bättre så köpte jag dom istället!


Så här ser dom ut! Ha det bäst! // sOphia

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Älskar sparbössan! :]

2010-04-08 @ 09:48:43
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0