Tjejkväll!

Heej! Ledsen för att min uppdatering inte varit bra idag men jag har inte haft tillgång till någon dator under dagen och kvällen så då kan man ju inte skriva några inlägg. Under dagen så var jag i Täby C med min kompis och där köpte jag två saker men jag visar dom i morgon, vid klockan 17.00 så var jag hos Rebecka och typ tio minuter senare kom Sofia, hennes mamma och min mamma för vi skulle ha en tjejkväll nu när Rebeckas pappa är i Sälen!

Jag, Sofia och Rebecka gick till vår gamla skola och sen så gick vi ner till IP och hittade en fotboll so vi började skjuta lite med. Det är alltid kul att vara med Rebecka och Sofia :D! På vägen hem från IP gick jag till Jenny och där luktade det god mat så jag gick till tomten och såg att pappa stod och grilla kött! Till efterrätt blev det banana split och det var grymt gott! Ha det bäst! // sOphia

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tackd detsamma :D!

2010-04-17 @ 23:50:50
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0