Till slut så låg vi ner!

Heej! Just nu så sitter jag här framför datorn och sjunger med till låten One of us som jag, Sofia, Rebecka och Karro brukar sjunga på skolan men det är ganska svårt att sjunga med till en låt samtidigt som jag skriver, jag har typ behov att att säga varje ord jag skriver så det blir liksom one of us sjunger ja ni kanske fattar vad jag menar men det förstår jag! xD Jag har varit ute på en fotbollsplan med Kimsy, Rebecka, Sofia och Kimsys och Sofias brorsor och kört lite fotboll med några andra personer som vi träffade där. Till slut så låg alla fyra på konstgräset och skratta, Kimsy körde sitt ljusa skratt som låter typ så här: Hiiihiiiihiiiii! Eller okej så låter det inte men det är svårt att härma genom att skriva det.

Jag har duschat mig själv och badat Sally (min hund) så nu är hon helt hyper aktiv om man säger så..... aja nu måste jag sitta och välja en låt som jag ska kopiera ut i morgon på skolans datorer och sedan ha med i morgon på Sång&Teater, vi ska välja en låt som vi vill sjunga så det ska bli spännade att se vad dom andra har valt! Jag funderar på att välja antingen låten In the ghetto eller She had the world eller I write sins not tragedies men jag vet inte jag kanske väljer någon helt annan låt. Jaja nu måste jag ta tag i det där så ha det bäst! // sOphia


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv': jagha oikej! ;d

vad gör dudå?

2010-04-26 @ 13:39:14
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0