Snart ska jag..

iväg till ICA med Sofia och köpa godis som vi ska ligga och äta ikväll hos Rebecka i hennes garage som är renoverat till ett mysigt allrum! Vi ska nämligen sova över hos henne ikväll och jag har ingen aning om vad vi ska göra men vi kanske ska se på Forest Gump om det nu stavas så.... Rebecka ringde alldeles nyss och sa att vi inte kan sova i garaget eftersom att det blir för krångligt om man vaknar mitt i natten och vill gå på toa. xD Aja en sak är säker och det är att vi kommer att ha det jättekul för det har vi alltid när man parar ihop oss tre!
Jag tänkte visa det jag fyndade i Täby C så här kommer en bild på det:


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Hej! Tack så mycket, och detsamma!

2010-04-24 @ 18:35:07
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: pauline ♥

tack min dag var bra:D



snygg skjortklänning:D

2010-04-24 @ 19:40:45
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0