Sista April 2010

Hello! Alldeles nyss plattade jag håret med skön bakrundsmusik som Ke§ha fick sköta xD, jag satte på henne på Spotify så just nu sitter jag och lyssnar på hennes sköna musik. I morgon är det den första Maj och det är en röd dag men jag tycker att det skulle vara den första Maj idag eftersom då skulle jag och alla andra vara lediga! Nu måste vi hålla på och gå till skolan och ha tre lektioner med jättelånga raster, det är så himla dåligt att vi har så långa raster för jag menar det skulle vara mycket bättre om vi fick sluta tidigare. Det är vad jag tycker men som jag väldigt ofta brukar skirva: Alla tycker olika och jag har lite udda åsikter! =)

Aja nu till något kul som händer idag, jag ska till mamma och städa mitt rum (inte så kul) för att vi ska ha gäster lite senare på kvällen och några av gästerna är Rebecka och hennes familj (det är kul!), jag vet inte vad jag och Rebecka ska hitta på men vi kanske kan gå ut och leka med Sally. Aja nu ska jag försöka njuta av den sista April så önska mig lycka till! // sOphia


Fiina Vicci! =)


Här är jag som lutar mig bakåt!


Här är Vicci igen! =)


Och här är jag igen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0