Säga något pinsamt!

Hello! Nu är det måndag igen alltså början på en ny och bra vecka! Idag i skolan så var jag, Sofia, Karro och Rebecka i en datasal på rasten där vi kopierade ut texten på låten Please dont leave me som Pink har gjort, det var några andra personer där inne också och dom började kasta pappersbollar på oss så Rebecka och Karro började kasta tillbaks men jag och Sofia kastade inga eller jo jag kastade en..... men dom var jobbiga!


Efter SO:n så körde jag och några andra killar och tjejer sigg sagg sugg som är en slags lek eller vad man nu ska säga och den som förlorade skulle säga något pinsamt till någon så det var jättekul!
Men iaf nu lite beröm till skolan: Det är väldigt bra av er att ni har skaffat smöret Bregott i matsalen, jag blev väldigt glad när jag såg det!
:D Aja nu ska jag väl fortsätta packa ihop lite grejer b.la min dator, ha det bäst! // sOphia


Snygg min va? x)


Den här var lite mer seriös!

 


Kommentarer
Postat av: Mli

Din tofs idag var jättefin! ^^

2010-04-26 @ 18:44:30
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0