Rebecka please come home!

Hej på dig! Nu var det lördag igen och det betyder att snart är påsklovet verkligen slut fast det sköna är att vi har studiedag på måndag så om man räknar med idag så har jag tre lediga dagar framför mig så det känns skönt. I morse när jag släppte ut Sally så sprang hon ut på tomten och då stod jag i fönstret och kollade på henne. Sen så fick hon syn på en hund på ungefär 100 meter bort och den gick på en trottoar vid vägen så då sprang hon dit i full fart och jag ba skrek men hon lyssnade inte så jag sprang dit barfota i alla blöta vassa kvistar och mina fötter domnade av kändes det som! Men nu så har jag värmt mina fossingar och skällt ut Sally och hon la svansen mellan benen och gjorde så att öronen kom bakåt så det var lite svårt att skälla på henne.

Men iaf idag så ska jag och mormor fotsätta med bakningen som inte blev färdig igår så snart blir det på med förklädet och baka! :D

Juste idag så kommer Rebecka hem och det ska bli så kul, hon ska också fixa min deign har jag bestämt eftersom nu ser den lite konstig ut. Hehe jag undrar om Rebecka kommer bli glad när hon får höra mig säga: Hej Rebecka vad kul att du är hemma, du måste hjälpa mig med designen snälla? Aja hon får ta det som kommer, ha det bäst! // sOphia


En bild på Rebecka som är tagen sommaren 09! Rebecka I miss you!


Kommentarer
Postat av: ida

har vi studiedag på måndag?? :O

2010-04-10 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0