Nu har jag kommit hem

Heej på er! Jag har precis kommit hem från Sofia och det var verkligen jättekul där, vi satte upp hennes stutsmatta, tog hoppbilder, gick till ett café, var ute med Bosse och Sally, höll på med datorn och käkade pannkakor. Tiden bara flög iväg men ändå hann vi med så mycket. Nu så ska jag överföra lite bilder från idag så jag kommer att göra en ny uppdatering i det här inlägget och lägga upp lite bilder, hej då så länge! // sOphia

Ny uppdatering: Jag bestämde mig för att ta många foton idag och det blev det, jag tog 140 foton så jag lägger bara upp några av dom. Nu kommer det bli stora foton eftersom att ni kanske sett att designen ser lite konstig ut men det är för att Sofia hjälpte mig att göra bloggen bredare för att det ville jag.


Jag och Sally ute och går! Lite misslyckad bild men men..


Ser jag ut som mitt spöke? xD Det var värt ett försök iaf!


Haha kolla Sofias min! xD


Rolig bild va? Jag lägger ut fler bilder i ett annat inlägg, det här blir jätte stort annars.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0