No blogghumör..... =)

Heej! Jag är riktigt trött nu efter att ha monterat upp stutsmattan, svarat på jättehärliga kommentarer, fotat blommor som nyligen slagit upp påvår tomt och varit i skolan till 15.25! Jag och Ludwig tog hoppbilder fast det blev inte så många alls. Idag är jag verkligen inte på blogghumör en jag tänker ändå lägg upp några bilder som jag tog på vår tomt och här kommer dom:


Här är en blomma som slagit upp ungefär vid ingången =)


Ja här är en bild på mina snygga skor (ljuset blev väldigt konstigt så man ser inte detaljer)


I vår lilla rabatt utanför mitt fönster så har det blommat upp en påsklilja! 8D


Här är en liten sötnos som rulla sig i gräset!

 

 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja dagen har varit bra :) Din då?

2010-04-19 @ 21:00:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Jadå =).. Min dag har vart bra! Själv då?? Fina bilder!

2010-04-19 @ 23:02:16
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0