Lite seg kan man ju vara

Hallå där! Alldeles nyss så märkte jag att spotify har ju en topplista som jag inte har märkt förut, där står ju alla bra låtar som jag inte kan namnen på och är inte det perfekt?! Men iaf idag så tog jag en spruta som inte påverkar nånting alls, så himla skönt asså! Dom flesta andra sprutorna som jag har tagit har nästan alltid gjort ont efteråt men inte den här gången, jaa det var lite beröm eller vad man nu ska säga till den sprutan! xD
I morgon så har jag värsta soft dagen framför mig, först så ska vi få lite brandinfo i skallen sedan så blir det NO, svenska då vi kommer läsa, lunch rast, idrott <3, english och bild istället för matte, assoft ju!

Jag ska skriva ett till inlägg där jag också kommer att lägga in ett videoklipp så ha det bäst!


Ja det härär jag som ni kanske ser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0