Läskigt...

Hejsan! Jag har städat mitt rum och fixat lite med några grejer så nu kan jag sitter jag här och lyssnar på Rix FM på min dåliga stereo. När jag flyttar mig till t.ex. garderoben så börjar det brusa så att man hör några andra kanaler, sen när jag går tillbaks till stereon så blir det normalt igen. Det är lite konstigt, jag måste nog köpa en ny stereo helt enkelt fast det ligger inte högst upp på min köp lista som jag har i huvudet utan det gör en mobil!
Aja idag så ska vi dra till lekstället Nickis 8), jag är egentligen för stor för det men om jag flätar håret så ska det nog funka xD! Ha det jättebra, hej då! // sOphia


Här är den mobilen som jag tänker spara ihop till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0