Jätte snygga dojor och armband! (tack Rebecka)

Heej på er! Den här dagen blir verkligen kul att blogga om, först så vaknade jag hemma hos Jenny och blev väckt av pappa men då halvsov jag så då kom Ivan med ett lasersvärd och väckte mig :D. Pappa och jag åkte till frejknuten och öppnade efter ungefär 5 minuter kom två vuxna som skulle hjälpa oss att sälja så vi började koka kaffe och det gjorde vi i ungefär 2 timmar. Alla som kom köpte kaffe dom ba: Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe! Det hann aldrig bli två kannor fulla utan båda tog slut på en gång för det var kö. När vi stått och sålt från 08.00 till 13.00 så var vi klara och då var jag värd en vanilj bulle som jag köpte med mig hem ^^!

Resten av dagen var jag med Klara och nu är jag här hos mamma! När jag kom hem så var jag ganska trött men piggades genast upp av att mamma sa att Rebecka hade en överraskning åt mig så hon följde mig till rummet och där stod ett par jättesnygga dojor och tre jättesnygga armband så jag ringde Rebecka direkt =D! Aja snart så ska vi äta ny grillat kött med pommes frites så det ska bli smarrigt och gott,
ha det bäst! // sOphia


Here they are....


and here! Bra engelska va? xD


Här är dom jätte snyga armbanden som jag fick! Tack, tack, tack Rebecka!!

Kommentarer
Postat av: ida

Grymt snygga dojjor!

Haha Rebecka, jag vill oxå ha sånna! 8D ;)

2010-04-11 @ 19:37:39
Postat av: Micha

samarbetar du med, med cocoo.se :D

2010-04-11 @ 19:48:44
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0