Jag = Trött!

Hej på dig som läser det här inlägget! Jag var på fotbollsträning för ett tag sen, det var kul men det är ju sommarväder ute så jag svettades ihjäl! Nu har vi barnvakt av min farbror och hans tjej så det är kul, jag satt och tänkte på vad jag ville ha nu till våren och sommaren och det var inte lite. Jag vill ha ett linne med ett peace märke på (finns på H&M), skor, t-shirts, byxor och sol ^^!
Men jag är nog inte ensam om att jag vill ha sol utan det vill nog alla. Aja iaf igår så sov jag över hos mina grannar och sen idag så hade vi loppmarknad, lyckat? Nej utan det var min lillebrorsa och hans kompis som köpte mest xD. Aja nu har jag suttit i minst 20 minuter och letat efter en bild på dom där peace linnerna men jag kan inte hitta dom så istället så blir det en bild på den här figuren:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0