I did it!!

Heej allihopa! Nu har jag kommit hem från allting, det var riktigt mycket trafik där vi befann oss eller så är det bara jag som aldrig har sett folk springa över vägar och så. Först så körde vi Cyber Town och det var riktigt kul asså! Jag, Sven-åke och mina brorsor var i samma lag blått så jag hängde med Sven-åke och Emil men sen så stack dom och då blev jag själv mitt bland alla så då passade några från röda laget på att omringa mig och skjuta.
Jag: Neej!
Dom röda: Skrattade och flina =(.
Jag var inte så duktig eftersom jag råkade skjuta på några från mitt lag och dom ba:
Några från mitt lag: Vad gör du?!
Jag: Oj förlååt! xD
Jaa så gick det för mig men sen iaf så stack vi och åt på en italiensk resturang där dom en gång har spelat in programmet Blåsningen så det var lite kul att känna igen sig. När vi var mätta och belåtna så drog vi till Skansens akvarium och där klappade jag en orm, den håriga spindeln vågade jag inte klappa för den såg lite läskig ut...


En liten sötnos som jag fick en rätt så bra bild på! ^^


Fina rumpor dom har, hehe! Vilken rolig humor jag har.... not!


Den här var så gullig!


Här klappar jag en orm som låg vid en slags disk..


Schit!! Hjälp mig, okej jag ser inte så rädd ut men det är äkta krokodiltänder!


Kommentarer
Postat av: SIEL

härligt! det är bra :D

2010-04-08 @ 18:31:49
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: nesrin

sv: inte gjort så specc denna veckan :D sjdA?

2010-04-08 @ 19:00:10
URL: http://nesrinfelice.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

tack så jätte mycket, gud vilka läskiga djur haha

2010-04-08 @ 19:15:40
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0