Home again!

Heej! Nu har jag kommit hem från fotbollen, duschat och städat rummet så nu var det gjort, på fotbollen gick det sådär i början men sen så körde vi "match" och då gick det bättre så det var kul! Lite senare när vi körde "match" så fick jag helt plötsligt väldigt ont i magen och det har jag nu fortfarande så det känns inte skönt för jag vill inte vara sjuk i morgon eftersom att då kommer jag att gå hem till mamma och lite senare så kommer Rebecka och hennes familj och några andra gäster.

Vi kommer att äta jättegod förrätt, huvudrätt och efterrätten som jag alltid ser upp till! =) Är inte efterrätten bäst? Eller det beror på vilken efterrätt men nästan all efterrätt är god! ^^
Jaja, nu så ska jag lägga ut några bilder på mig och Vicci från idag och fortsätta glo på Lyx fällan så ha det bäst! // sOphia


Gud vad fin jag blev! xD


Vicci ska ut och springa ser det ut som! 8D


Ser jag en spindel eller vad? =)


Det här är en bra bild på Vicci, jag lägger ut fler bilder imorgon eller idag, jag får se hej då!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0