Hatar myror!

Heej på er allihopa! Hur är det med er? Jag hoppas att det är lika bra med er som det är med mig just nu, jag är jätteglad eftersom att när jag skulle öva på provet så märkte jag att jag kunde svaren på alla frågor! Jag har lite svårt med vad huvudstäderna heter i världsdelen Sydamerika men det är bara att öva på så kan man det.


=) På vägen hem från Rebecka så cyklade jag hem och sen när jag skulle gå över tågstationen så gick allting bra och så men sen så tappade jag min väska med min packning i bredvid en myrhög! Usch vad äckligt det var, det var dessutom pissmyror så dom var jättestora och läskiga..... aja nu ska jag glömma det där och komma ihåg namnen på dom där länderna. Ha det superbäst!! // sOphia


Den här bilden är tagen idag, kan man vara finare? xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0