Hårt spel sa han!

Heej! Nu har jag varit ute med Sofia och Rebecka, Sofia skulle hem och äta så efter jag har ätit så ska vi gå ner till en fotbollsplan vid ICA och köra fotboll! Hoppas planen är ledig, det brukar alltid vara massa stora killar där nere men vi får hoppas att vi får köra den här gången. När vi körde smasch (det är en basketlek) så skämtade Sofia om att hon skulle skjuta jättehårt och när hon gjorde det kom det förbi en man som sa: Vilket hårt spel! xD Jag svarade jaa!

Men iaf den här helgen så kan man säga att jag ängnat den med Rebecka och Sofia varenda minut, vi var med varandra i fredags sent på kvällen igår sov vi över och idag har vi varit med varandra nästan hela dagen! Men jag har inte tröttnat inte än iaf, hehe nä jag bara skojja! =) Nu får ni ha det så bra! // sOphia


Rolig frilla man kan ha! =)

Kommentarer
Postat av: ' τıιdαmıcĸειssση ★

Svar: tjenatjena!

åh men tack! Detsamma gumman ;D

kram

2010-04-25 @ 17:45:54
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0