Har bråttom till ännu en lektion!

Heej! Rubriken säger allt om att jag har bråttom för att jag snart ska iväg till pianolektionen och sedan måste jag gå snabbt hem för att ta på mig mina benskydd som jag ha på fotbollen, jag har redan bytt om till fotbollskäder så att jag slipper göra det sen när jag har bråttom.

Men iaf idag i skolan så var det jättekul och så men på mattelektionen så satt jag och inbillade mig vissa ljud som vår mattelärare gjorde. Det lät t.e.x som att hon sa Rebecka med typ en konstig dialekt och sedan så tänkte jag på när jag gick i F-1:an och svarade fel när läraren frågade mig vad 1+1 var! xD Det var tider när man var liten och inte kunde något om Sverige, intee för att jag inte kan så mycket nu heller men aja nu måste jag rusa så ha det bäst!


Mmm, här är mitt goda mellanmål som jag nyss käkade upp! Jag gjorde hallon smoothie
och en ostsmörgås x).

Kommentarer
Postat av: sofia

kmr ihåg när vi gjorde det! du ja linnea =) SJUKT GOTT! hihi

2010-04-29 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0