Gjort mycket

Hej allihopa! Ledsen att jag inte skrivit idag men jag har haft så många andra saker för mig som t.ex piano lektion, fotbollsträning, sprungit spåret med Sofia (vi gick mer än vi sprang men vi sprang) sen så har jag också varit ute och kört badminton och en basket lek!

Btw nu skriver jag och det är väl bra? =) I morse så vaknade jag av min väckarklocka som pep klockan sex för att jag ville ha tid till att sitta framför datorn men i morse så orkade jag verkligen inte så jag låg kvar, lite senare så kom pappa in till mig och sa att vi hade försovit oss och jag ba neej, klockan var då 07.20 och jag skulle vara ombytt på IP klockan 08.10 så jag tryckte i mig två smörgåsar.
Aja nu kom pappa hem ha det bäst! // sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0