Första dagen på påsklovet!

Heej! Ledsen för min dåliga uppdatering! Ibland så händer det att jag tar en paus på två dagar men sen så skriver jag igen! I går så åkte häxorna till blåkulla och där ingick jag xD! Jag gick med mina grannar för att få godis men det var ändå rätt så kul. =D Nyss så kom det två påskkärringar till oss och sa glad påsk och lämnade jättesöta kort som dom hade gjort!

Nu har mitt påsklov börjat så det känns som att det är lördag idag, igår så fyllde Jenny och Rebeckas mamma Karin år så jag firade båda. Först så var jag hos Rebecka och sen vid klockan 18.00 så gick jag hem till Jenny och åt jättegod mat! Idag så kommer några av släkten över och ska äta middag med oss, innan vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ska kolla med mina grannar vad dom ska göra idag.
Aja ha det jättebra, hej då! // sOphia

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0