Fixat och klart!

Heej på er allihopa! För ganska länge sen så var jag på fotboll, åt mat, duscha och var ute i förrådet och öva på en låt som jag fick som läxa av min pianolärare. Det är det jag har gjort för ett tag sen men alldeles nyss så gjorde jag ett armband som jag kommer att använda sen när det blir lite mer sommar ute för att armbandet är väldigt somrigt och man ska aldrig börja skapa sommarkänslor för tidigt! x) Eller det är vad jag tycker men vissa av er kanske redan börjat med att gå ut med schorts och ett linne, det borde kännas riktigt härligt men kallt.... xD


Bilden på armbandet lägger jag kanske ut i morgon eftersom nu orkar jag inte sitta och överföra dom två bilderna.

På fotbollsträningen var det kul som vanligt och det var det på pianot också. Jag och Ebba skulle mötas utanför mitt hus och sedan gå till fotbollsträningen tillsamans men Ebba kunde inte få upp sina knutar på hennes dobbskor så hon kom typ tv minuter innan vi börja så vi fick gå väldigt snabbt! Aja nu ska jag se vem som åker ut på Drömmen om Italien så ni får ha det bäst! // sOphia


Den här bilden ger mig sommar känslor, vad ger er sommar känslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0