Ett nytt band har bildats eller?

Heej på er! Jag är riktigt pigg och glad idag jämfört med vad jag var igår, då var jag inte ens på blogghumör (amazing!) I dag vill jag blogga jättemycket men tyvärr så kan jag inte det eftersom då får jag ont i fingrarna... nä jag bara skoja xD nej utan jag ska iväg till IP och ta lagfoto och öva på franska för vi har en läxa tills imorgon.


På lunchrasten idag så gick jag, Rebecka, Sofia och Karro till musikrummet där jag höll på med trummorna och mikrofonnen, jag sa med väldigt ljus eller om det nu var mörk röst Hello evrybody i micken! Sen så spelade vi låten One of us och gitarristen var Sofia, basen= Karro, sångaren= Jag!
 
Det var jättekul, pappa ringde alldeles nyss och berättade att han har köpt en ny bil som har cd- spelare =D!!!
 

Jag är asglad men det blir man när man har fått en ny bi,l inte för att den är bara min utan det är pappas men det är jag och mina brorsor som åker i den.
Aja nu måste jag verkligen öva på franska läxan, ha det bäst! // sOphia


Sommaren 09 togs den här bilden, ska jag le så stort på fotot? Hmm....


Sommaren 09 i stan med Rebecka och våra mammor!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: amy - TÄVLING PÅGÅR!

svar_ haha nja:) självdå?

2010-04-20 @ 16:20:28
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Jonna

aa det har jag haft själv? :)

2010-04-20 @ 16:56:45
URL: http://jonnabis.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

haha, nejnej;) jag skiter i allt som har med fotboll och hockey att göra, men jag bor ju i jönköping, så hela familjen och släkten och kompisarna hejar ju självklart på håve;) haha

2010-04-20 @ 18:04:57
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0