En riktigt rolig dag!

Haj på daj! Den här dagen har verkligen varit asrolig och jag ska berätta varför! På NO:n så gjorde vi egen handkräm och man fick välja vilken doft man ville ha på den och jag valde pepparmint (man fick välja mellan skogsdoft eller pepparmint) så nu står den burken här bredvid mig.

Efter skolan så gick jag, Sofia och Karro hem till Karro och gjorde lite grejer som t.e.x hoppade stutsmatta och då var det några killar på tomten bredvid som ropade massa saker till oss men det gjorde inget för dom var yngre än oss.

Sen när vi gick in så gjorde vi världens roligaste video där jag var Hannah Montana och Sofia var Lady Gaga och Karro var programledare!
Vi flummade till det rejält mycket och hade jättekul, vi tog många bilder där vi "hår"rockar hehe! :D Vi hade iaf jätteroligt och alldeles nyss så var jag hos Jenny och åt kött men nu är jag hemma och kollar på programmet Halv åtta hos mig! Här kommer några bilder från idag, heej då! // sOphia


Nämen hej på er! =)


Haahaa kolla på mitt hår! Det är helt ofärgat men ändå har jag värsta blonda slingan i mitten!
Mitt ansikte är inget att bry sig om. Sofia och en liten del av Karros ansikte kan ni däremot kolla
på för dom är roliga! xD


Haha, Sofia rockar och jag ser ut som att jag håller på och förvandlas till ett lejon!


Här är Karro!! =)


Här är Sofia men den här bilden är inte från idag utan från i fredags men bilderna jag
tagit på Sofia idag vet jag inte om jag får lägga ut så jag kör säkra kort!

 


Kommentarer
Postat av: SIEL

haha otroligt söt header :D

2010-04-27 @ 20:29:13
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, bilderna ääääger!! ^^

2010-04-27 @ 20:39:08
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Mli

Hahahahahahahaa!!

XD

2010-04-28 @ 15:34:09
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: sofia

haha :D bara så du vet så tappar man typ 100 hjärnceller varje gång man head-bangar (hår rockar) som ni säger xD inte bra :O

2010-04-29 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0