Dom slog på dom!

Hello på er! Just nu är jag med Rebecka och Sofia och vi är hemma hos Rebecka där det är jättevarmt men det kan vara skönt ibland! =) Jag har ätit tacos hemma med mamma och dom andra som var jättegott, aja iaf idag i skolan så gick jag, Rebecka och Sofia in till musikrummet och då så satt vi och flummade med mikrofonen och gitarrerna och sen helt plötsligt så bankade det på dörren och vi gick och öpnna och gissa vilka som kom..... några stora nior!

Dom kom in och slog överdrivet hårt på trummorna så man var nästan lite orolig att dom skulle gå sönder men det gjorde dom inte som tur var, sen så hände lite flera grejer men det ska jag inte skriva.
Aja nu får ni ha det super bra för Sofia ska gästblogga lite! =D // sOphia


Jag ser lite weard ut! // Sofia Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0