Den här gången så var det kul!

Hej på er! Alldeles nyss så gick Vicci hem till sig från mig, vi var med varandra efter skolan och  såg på Top Model 11 och gick ut och tog hoppbilder från gungor och en sten och en annan grej. Det var riktigt kul! =D Idag så var det en vanlig dag, vi hade idrott som är lika roligt som vanligt också hade vi matte som den här gången var ganska rolig! =) Matte brukar annars vara tråkigt att ha i vanligt fall eller det är vad jag tycker.


Efter skolan så hände en liten grej som jag inte tänker berätta men några av er som går i min klass vet om det för ni var där. Snart ska jag äta middag och sen så ska jag på fotbollsträning som jag längtar efter! Det är så himla kul med fotboll bara det att jag är bollrädd i mål men som tur är så brukar jag inte behöva stå så det är inget snack om det! =) Ha det bäst! // sOphia

Ps. Bilder lägger jag upp snart i ett annat inlägg så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: ml

hur är det?

2010-04-30 @ 23:11:14
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0