Cyber Town

Hej allihopa! Nu var det torsdag igen, veckan har gått jättesnabbt jag menar snart är det skola igen eller så ska jag inte säga utan man ska ta vara på den tiden man har ;).

I dag så ska jag köra Cyber town med Sven-åke och brorsorna (Sven-åke är min halv farfar) och mitt lag ska vinna stort! Man kör inte det så länge utan det håller på i tjugo minuter så därför kommer vi att få välja vad vi vill göra efteråt, hmm vad vill jag göra... kanske Tekniska muséet det är ju inte fel. Aja här kommer en härlig bild, hej då! // sOphia


Sally och Bosse är såå gulliga! Sally är den till vänster så då kan ni väl
gissa vem Bosse är ^^!

Kommentarer
Postat av: lovisa, fotoblogg :)

Söta hundar! :)



sv; Jorå, allt är super med mig! :) Själv? :]

2010-04-08 @ 08:34:16
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0