Äntligen har jag köpt den! :D

Heej! Nu bloggar jag igen, inte för att jag inte bloggade igår men den här veckan har min uppdatering varit väldigt låg om man säger så. Igår var jag med Rebecka och Sofia men det skrev jag, vi gick ner till IP lite senare och körde fotboll och då kom P97 laget och skulle ha träning så vi var inte där så länge. På kvällen funderade vi på om vi skulle sova över men vi gör det idag istället!

Idag: Jag, Rebecka och Sofia har cyklat till Täby C och det var riktigt skönt även fast det var jobbigt på vägen hem så var det ändå skönt att vara ute i det härliga vädret! Det var någon himla sur gube som tutade på oss för att vi cyklade på fel sida! I Täby C så gick vi in i en ny butik där dom hade ordningsvakter som stod vid öppningen, jag kommer inte ihåg vad affären heter men det ska jag ta reda på sen! ^^ Jag köpte en skjorta som jag velat ha jättelänge eller inte just den men den modellen! =) Jag ska lägga upp en bild på den lite senare, ja nu sitter jag här och väntar på Sofia men varför får ni veta i ett annat inlägg som jag tänker skriva nu, ha det bäst! // sOphia


Sofia ber Rebecka nånting men jag kan inte komma på vad.... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0