27 Mars 2010

Hej och gomorgon! Jag vaknade för ungefär en kvart sen och sen dess har jag legat och glott på Vakna med The Voice på tv för då kan man vakna ordentligt! ^^ Jag har bytt om till kläder så snart ska jag gå ner och äta frukost, vi har alltid gröt, smörgås och smoothie som vi kan välja mellan till frukost men jag brukar köra smoothie och gröt och ibland smoothie och smörgås. Vad brukar ni äta för frukost? Hoppas ni får en lika härlig och bra dag som jag för det önskar jag er, hej då! // sOphia


Ledsen för jättedålig bild men jag tänker ändå berätta vad det är jag har på mig!

Kofta: Från WoW som nu är nedlagt tyvärr.
Brallor: Vero Moda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad gullig du är ;D

2010-04-27 @ 07:41:48
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en massa frågor till dig. Kan inte du ha en frågestund i bloggen???

2010-04-27 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0