Hejsan!

Jag har inte skrivit på länge men nu kommer jag skriva lite oftare så ja! I går var jag med Tilda och jag sov över där men dom skulle åka till Grönan efter ett tag sen så då gick jag hem. Rebecka ska också till Grönan i dag. Vi ska kolla på ett hus klockan 13.00 och sen har jag fotbollsträning klockan 17.00 men jag tänkte ringa Alice och kolla om vi kan göra nåt och så kan hon följa med på visningen om hon vill. Jag ska fråga om hon vill baka nåt för jag är typ jättesugen på det! I går så hade jag match och vi gjorde 2-0 på fem minuter men sen kom dom igen och det blev lika, det var så dåligt!! Men iaf... Det är skola i morgon fast det kommer vara riktigt kul eftersom vi har tema vecka och då har man inga lektioner utan man gör andra fritidsaktiviteter. Jag har skaffat pea och jag heter: platinablondinen! Roligt namn va? Det är lite konstigt men roligt tycker jag!... xD Jag är inte silver eller nåt sånt därnt men jag kanske ska få bli sa mamma såå jag får hoppas det! // SoPhia x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0