090928

Heej! Jag har märkt att det var ganska länge sen jag skrev men nu skriver jag iaf! Just nu så sitter jag och gör en önskelista på paint och lägger till lite bilder på det jag vill ha. På den tiden jag inte skrivit så har det hänt en stor sak eller vad man nu ska säga och det är att jag varit hos tandläkaren, hon kollade hur många tänder jag skulle dra ut innan jag får TANDSTÄLLNING!!! Jag vill inte dra ut tänder och jag vill särskilt inte ha tandställning och det är dom grejerna jag kommer få göra! Tandläkaren sa att jag skulle dra ut fyra tänder fast jag redan dragit ut en tand. Jag kommer säkert ligga där och grina för att dom kommer dra i mina tänder med en tång eller vad det nu är dom har för nåt. Iaf så ska jag snart ¨gå ut och spela trummor i förrådet men jag väntar bara på att pappa ska komma hem. Men nu så ska jag fortsätta med det jag höll på med så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0